סדקים באופוזיציה • לפיד: "בוז'י שותק כי הוא עדיין מצפה לטל' מביבי"

    אברהם זילבר No Comments on סדקים באופוזיציה • לפיד: "בוז'י שותק כי הוא עדיין מצפה לטל' מביבי"
    20:56
    08.05.24
    יצחק אייזיקוביץ' No Comments on זמר החתונות חושף: "לפני כל הופעה אני לומד מאמר חסידי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשהקואליציה הצרה בקושי קמה לה, סדקים ראשוניים באופוזיציה: יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד תקף היום (שבת) בחריפות את יו"ר 'המחנה הציוני' על שתיקתו נגד קואליצית ביבי-חרדים. המחנ"צ בתגובה: "מצחיק לראות את לפיד משחק אותה אופוזיציה".

    "קורים פה דברים נוראים בשבועות האחרונים. מוכרים את המדינה ובוז'י וחבריו במפלגה שותקים, הם שותקים כי כולם יודעים שהם היו משלמים לחרדים בדיוק מה שנתניהו שילם ואפילו יותר. בוז'י שותק כי הוא עדיין מחכה לטלפון מנתניהו שיקרא לו להצטרף לחגיגה". תקף לפיד.

    תגובת 'המחנה הציוני' על דברי לפיד לא איחרה לבוא: "מצחיק לראות את מי שחמאת ממשלת לפיד נתניהו עדיין מרוחה על ראשו, משחק אותה אופוזיציה.

    מוטב שילמד מהרצוג שכשהוא אומר משהו הוא מתכוון לזה, ויפסיק לסייע לממשלת הכישלון הלאומי שנתניהו מקים, באמירות חסרות אחריות שמפלגות את האופוזיציה". נמסר מהמחנ"צ.

    ח"כ סתיו שפיר (המחנ"צ) הגיבה אף היא לדברי לפיד ואמרה: מצחיק לקבל עצות ממי שעד לפני 3 דקות ישב עם נתניהו בממשלה, צריך לזכור שישיבתו בקואליציה עלתה למשלם המיסים מיליארדים שהוזרמו למימוש מטרותיו של הבית היהודי ולקידום מקורבים ועסקנים". אמרה שפיר.



    0 תגובות